Yapımcı Naoki Yoshida, GamerBraves ile yaptığı bir röportajda, şirketin Final Fantasy 16 DLC planları hakkında soruları cevapladı. Yoshida, geliştirme ekibinin öncelikli hedefinin, DLC’ye ihtiyaç duymadan tek başına keyifli bir deneyim sunmak olduğunu belirtti. Ancak, bu hedefi başardıktan sonra hayranlardan gelen talepleri değerlendireceklerini ifade etti.
Final Fantasy 16’ya girerken istediğimiz tek şey, herhangi bir DLC olmadan %100 baştan sona keyfini çıkarabileceğiniz eksiksiz bir hikaye yaratmaktı ve sanırım bunu başardık.
Naoki Yoshida
İlginizi Çekebilir: Final Fantasy 16 Müzikal Oluyor
Yoshida açıklamasında, oyunu oynayan oyunculardan gelen geri bildirimlerde, birçok oyuncunun daha fazla içerik istediğini fark ettiklerini ve bunun farkında olduklarını belirtti. Bu nedenle, ileriye dönük seçenekleri düşünerek oyunculara yeni içerik sunma planları olduğunu dile getirdi.
Square Enix’e göre, PS5’e özel olarak çıkan Final Fantasy 16, Haziran ayında piyasaya sürüldükten sonra bir hafta içinde üç milyon kopya sattı.
Satış rakamları, Final Fantasy 7 Remake’in lansmanıyla yaklaşık olarak aynı seviyede olduğunu gösteriyor. Önceki nesil konsollar için çıkan Final Fantasy 15 ise 2016 yılında beş milyon adet sevkiyat ve dijital satışla serinin en hızlı satan oyunu unvanını elde etmişti.