Gamizm, Türkiye oyun endüstrisi konusunda sektörel oyun, yatırım, etkinlik, e-spor haberleri yanı sıra oyun iş dünyasının tanınmış kişileri ile yazılı, sesli ve videolu röportajlar için dijital medya platformudur. Alanında uzman editörler ile tarafsız olarak firma ve oyunculara yönelik içerik ve haberler üretilmektedir.
Hakkında
15 yıldan bu yana oyun sektöründe yer alan Gamizm, Türkiye oyun endüstri gelişimine bir çok katkısı bulunan bir ekip tarafından yayıma alındı. Deneyimli ekibiyle Gamizm, amaç ve hedefleri doğrultusunda Türkiye oyun sektörünün gelişimine katkıda bulunmak üzere yola çıktı. Uzun yıllar edinilen deneyim ve tecrübe; artık oyun, oyuncu ve firmaların referans olarak kullanabileceği şekilde Gamizm ’de sunulacaktır.
Amaç
Asıl amacı oyuncular ve oyun firmalarını buluşturmak olan Gamizm, bu ortama uygun araçları hizmete sunmuştur. Yıllardır oyun ve oyunculuğun bir okulu olmamıştır, hala gelişim aşamasındadır. Gamizm, firmalar bazında cevher niteliğinde olan Türk oyuncularını bulmak, oyuncular içinse fırsatları değerlendirmek ve bununla birlikte Türk oyun sektörünün nabzını tutmak için gelişimini sürdürecektir.
Hedef
Gamizm ’in hedefi birçok medya kaynağında yazılan ancak veri olarak son okuyucuya ulaştırılmayan referans kaynakların paylaşımı, bunların son kullanıcının kullanıma uygun olarak listelenmesi ve kullanıma sunulması ile birlikte amaçlanan olgunun hayata geçirilmesidir. Gamizm ’de oyun firma listesi tabanlı gelişime uygun olan sistem, oyun listesi ve kapsayıcı etkinlik sayfası ile birlikte hedef başlangıcı yapılmıştır. İlerleyen sürede oluşan veriler ile birlikte Türk oyun dünyası hizmetine sunulacak bir çok araç Gamizm ’in okuyucuları ile olacaktır.
Bakış Açısı
2021-2022 yılları haricinde Türkiye oyun endüstrisi yapımcı ve yayıncılar bakımından kısır döngü ilerlemekte olup, yardımlaşma yok denecek kadar azdı. Teknolojinin gelişmesi ve iletişim ağlarının kuvvetlenip, hedef odaklı ürünlerin piyasaya çıkması ile oyun, oyuncu ve firmalar açısından güçlü bir ekosistem ortaya çıktı. Elbette bu ekosistem gerek ekonomi gerekse veri olarak büyük bir pazarın ortaya çıkmasını sağladı. İlgi ve yatırımların artması Türkiye’nin oyun üssü haline gelmesini ve global oyun sektöründe “parlayan yıldız” haline gelmesine imkan tanıdı. Oyun sektörünün araç, veri, iletişim platformu gibi oyuncu ve firma bazlı ortaya çıkan ihtiyaçları; Gamizm tarafından sektör odaklı şekilde “amaç ve hedefler” doğrultusunda yayım hayatında konu edilecektir.