League of Legends: Wild Rift, Riot’un portföyündeki en yüksek hasılat yapan mobil oyun olmaya devam ederek başka bir dönüm noktasına ulaştı. Temmuz 2021’de 100 milyon dolar seviyesini, Kasım 2021’de 150 milyon dolar düzeyini ve Temmuz 2022’de de 500 milyon dolar gelir noktasını aşan oyun, 1 milyar dolarlık psikolojik sınıra doğru hızla ilerliyor.
Wild Rift’in Gelirde Yeni Hedefi 1 Milyar Dolar!
Riot Games’in onlarca başarılı yapımı arasında özel bir yere sahip olan Wild Rift, küresel çapta elde ettiği geliri katlayarak artırmaya devam ediyor. Mobil ve dijital öngörü platformu data.ai tarafından elde edilen ve yayımlanan verilere göre Wild Rift dünya çapında 750 milyon dolarlık gelir seviyesine ulaştı.
- League of Legends: Wild Rift’in bu hızla yoluna devam etmesi durumunda kısa sürede 1 milyar dolarlık gelir seviyesine ulaşmasına kesin gözüyle bakılıyor. Data.ai’nin League of Legends: Wild Rift gelirleri ile ilgili sunduğu raporda ayrıca şu bilgilere yer verildi:
- League of Legends: Wild Rift ile ilgili olarak data.ai tarafından tutulan istatistikler kamuoyu ile paylaşıldı. Buna göre League of Legends: Wild Rift iOS ve Android platformlarında 750 milyon doların üzerinde oyuncu harcaması sağladı.
- 750 milyon dolarlık rakam, Sensor Tower’ın geçen ay bildirdiğinden 250 milyon dolar daha fazla. Farklı analitik platformların kazançları tahmin etmek için farklı yöntemler ve araçlar kullandığını, bu nedenle verilerinin değişebileceğini belirtmekte fayda var. Söz konusu 750 milyon dolarlık rakam data.ai verilerine dayanıyor.
- data.ai’ye göre League of Legends: Wild Rift de Çin, gelir açısından bir numaralı ülke olmaya devam ediyor. Oyun ülkede piyasaya sürüldükten sonra büyük bir rağbet gördü ve küresel oyuncu harcamaları yedi kat arttı.
- Wild Rift ayrıca 2022’nin ilk yarısında dünya çapında en yüksek hasılat yapan ikinci MOBA oyunu olma başarısı gösterdi. Bilindiği üzere bu alanda liderlik Tencent’in Honor of Kings yapımına ait.
- Çinli teknoloji devi Riot Games’in de sahibi, bu nedenle şu anda dünyanın en büyük mobil MOBA oyunlarından ikisini işletiyor. Kısaca MOBA oyunlarında ve küresel oyun gelirlerinde liderlik Çinli şirketlere ait demek yanlış olmaz.