Bilgisayar oyuncularının tercih ettiği en önemli markalar arasında yer alan Monster Notebook’un kurucusu ve hali hazırda CEO’su olan İlhan Yılmaz, oyun dünyasına “geliştirici” olarak da dahil oldu. Oyun sektörünün farklı bir alanına, oyun stüdyosu kısmına da el atan başarılı girişimci Semruk Games adlı oyun stüdyosunu açtı. İlk etapta mobil oyun geliştirmeye odaklanacak olan Semruk Games’in deneyimli kadrosu ile sektörde kısa sürede ses getirmesi bekleniyor.
Semruk Games 15 Kişilik Ekibiyle Çalışmalarına Başladı
“Oynayamadığınız oyun olursa anında iade garantisi” veren Monster Notebook gamerlar arasında son derece popüler. Oyun dünyasındaki başarısını oyun geliştirme bölümünde de sürdürmek isteyen Monster Notebook CEO’su İlhan Yılmaz Semruk Games’i kurdu ve birbirinden tecrübeli 15 ismi bir araya getirdi.
İstanbul merkezli Semruk Games Ekim 2021 itibariyle kuruldu ve mobil oyun geliştirme odaklı çalışmalarına başladı. Bununla birlikte Semruk Games’in ilerleyen dönemde PC için ve konsollar için de oyun geliştireceği öğrenildi. İsmini mitolojik bir kuş olan Semruk’tan alan oyun stüdyosunun deneyimli ve başarılı kadrosu ise şu isimlerden oluşuyor:
Görev | İsim Soy isim |
CEO | İLHAN YILMAZ |
Executive Producer | KAYRA KERI KÜPÇÜ |
COO | KORHAN ERDEM |
Lead Game Designer | KAAN GÜNAY |
Lead Artist | ÖZGÜNCAN GÜMRAH |
Project Manager | MUSTAFA BÜYÜKDÜVENCİ |
3D Artist | NESIJ ESEN |
3D Artist | EMRE ÖZHALK |
Game Developer | İSA TEZCAN |
Game Developer | SEMİH DOĞAN |
2D Artist | ALTAN SAM |
3D Artist | HAKAN AKSU |
3D Animator | BURAK UYSAL |
Tech. Advisor | ERDAL SATIK |
Game Developer | ERDAL TAŞDEMİR |
Sağ kanadıyla güneşi ve sol kanadıyla da ayı kapsadığı düşünülen mitolojik bir kuş türü olan Semruk çift başlı olarak tasvir edilmektedir. Semruk Games logosu da bundan esinlenilerek çift başlı kartal şeklinde dizayn edilmiş, aynı zamanda hem aşağı hem de yukarı bakan başlar Semruk’un “S”’sini oluşturmuştur.
CEO İlhan Yılmaz: Oyunun Dönüştürücü Gücü Geleceğe Yön Verecek
Başarılı girişimci Semruk Games CEO’su İlhan Yılmaz, oyun geliştirme stüdyosu Semruk Games’in kuruluşu hakkında açıklamalarda bulundu. Oyunun dönüştürücü gücü ile geleceğe yön vereceğine inandıklarını belirten Yılmaz, oyunun kaynağını bizatihi “insandan” aldığına vurgu yaptı.
Oyunun etki gücünün son derece yüksek olduğunun altını çizen CEO Yılmaz, temelinde güçlü bir hikaye bulunan her oyunun çok geniş kitlelere ulaştığına dikkat çekti. Anlatılmak istenilen şeyin oyun aracılığı ile milyonlarca insana ulaştırılabildiğini belirten Yılmaz, Semruk Games olarak 2021 sonbaharında çıktıkları yolda günden güne katma değer üreterek büyüyeceklerine inandığını ifade etti.
Kayra Keri Küpçü: Oyun Herkese Hitap Ediyor
Semruk Games Yöneticisi Yapımcısı Kayra Keri Küpçü de çıktıkları yol hakkında beyanatta bulundu. Oyunun artık yaş ve cinsiyet fark etmeksizin herkese hitap ettiğini belirterek, kendilerinin de oyun sektörüne katkıda bulunmak adına bir araya gelmiş başarılı bir ekip olduklarını vurguladı.
Son yıllarda yatırımcıların en fazla ilgisini çeken sektörün oyun sektörü olduğunu belirten Küpçü, Semruk Games olarak ilk etapta mobil platform için ve akabinde de PC ve konsol için oyun üreteceklerini söyleyerek kendileri ile birlikte bu yolda yürümek isteyenleri de stüdyolarına davet etti.