Halo Infinite’in baş çok oyunculu tasarımcısı Andrew Witts, Bungie’nin yeni projesi Marathon üzerinde çalışmak üzere eski Halo geliştiricisi Bungie’ye yeniden katıldı.
Çok oyunculu tasarım alanında güçlü bir geçmişe sahip olan Witts, daha önce Fortnite’ta bir yıl ve Ubisoft’ta Rainbow Six Siege’de iki yıldan fazla görev yapmıştı.
Halo Infinite’in geliştiricisi 343 Industries’de çalıştığı süre boyunca Witts, oyunun tüm modlarının ve sistemlerinin çok oyunculu tasarımına liderlik etti ve stüdyonun Master Chief ve arkadaşlarını oynaması ücretsiz bir geleceğe taşıma çabasını yönetti.
Witts geçtiğimiz hafta Bungie’ye katıldı ve şirket değişikliğini Twitter üzerinden duyurdu.
Marathon, Bungie’nin 90’ların bilimkurgu üçlemesi için yarattığı kurgusal evrende geçen platformlar arası bir PVP çıkarma nişancı oyunu olarak planlanıyor.
Henüz bir çıkış tarihi yok, sadece bilgisayarlara, PlayStation 5 ve Xbox Series X/S’ye geleceği ve platformlar arasında çapraz kaydetme imkanı sunacağı doğrulandı.
Witts taşınmasıyla ilgili olarak “Herkes çok misafirperver ve nazik davrandı,” dedi. “Bu parlak ve inanılmaz yetenekli ekiple çalışacağım için çok heyecanlıyım.”
Witts’in Bungie’ye katılımı, stüdyonun Marathon markasıyla ilgili planları için bir dönüm noktası. Oyun, 1994’ten 1996’ya kadar piyasaya sürülen üç oyundan oluşan bir bilimkurgu nişancı oyunu. O zamanlar için Marathon yenilikçi çok oyunculu modları ve benzersiz grafikleri ile övgü toplamıştı.
Marathon’un yeni oyununun, Bungie’nin Halo serisindeki başarısını tekrarlama potansiyeline sahip olduğu söyleniyor. Witts’in dahil olması, oyunun çok oyunculu modunun kalitesini garanti altına alacak gibi görünüyor.