Geçen hafta sonu, Capcom kapalı bir Street Fighter 6 betayı çalıştırdı. Şimdiden oyun harika görünüyor ve sorunsuz çalışıyor. Bu olaylar genellikle netcode ve sunucuların yayın öncesi test edilmesi için bir araçtır. Ancak bu erken aşamada bile, bu oyunun sunumu inanılmaz, bulabileceğiniz en iyiler arasında netcode ve sizi tatmin eden eğitim seçeneklerinin zenginliği.
Street Fighter 6 betasının getirdiği içerik miktarını Street Fighter 5 içerik miktarıyla karşılaştırmak mantıksız değil. Adil olmak gerekirse, muhtemelen ikincisi hakkında öncekinden daha fazla şey söylediğini görüyoruz.
Street Fighter 6 beta hakkında daha fazla detay
Görünüşe göre Capcom, bu sefer aynı tuzaklardan kaçınmak istiyor. Street Fighter 6 ile üç ana bölüme ayrılacak. Bunlar; açık dünya tek oyunculu Dünya Turu, daha geleneksel Fighting Ground ve çevrimiçi odaklı Battle Hub.
Geliştiricinin bunu yapması için çok fazla alan varmış gibi. Battle Hub, bu en son beta sürümünde bir odak noktasıydı ve bu özellik bazılarına bir tür Street Fighter metaverse denemesi gibi görünse de oyuncular sanal atari dolaplarında oynayan ve onlara meydan okunabilecek avatarlar yaratıyor.
Rekabet ortamının hayranları veya favori içerik oluşturucuları olanlar için, bir lobiye girip bu oyuncuları sanal dolapların önünde dururken görebilmek. Daha çok çevrimdışı sahneyle ilişkilendirilen ayrı bir topluluk katmanı; biraz steril çevrimiçi dövüş oyunu alanında genellikle eksik olan bir şey.
En iyi oyuncular özel lobilerde diğer en iyi oyuncuları oynamaya devam etme eğiliminde olduklarından, tam sürümde bunun değişmesi biraz utanç verici, ancak ne olabileceğine dair harika bir bakıştı.
Bir oyuna girdikten sonra, netcode temelde kusursuzdu. Aynı bölgeden insanlarla oynamak mükemmel bir şekilde çalıştı. Öte yandan, Avustralya’dan biriyle karşı karşıyayken, maç tam olarak ideal değildi, Yine de oynanamaz diyeceğiniz bir şey değil.
Sonuç olarak oyuncular asıl oyuna odaklanabilir. Yeni karakterlerle ve yeni savaş mekanikleriyle baştan sona oynamaya başlayabilir. Ne zaman yeni bir dövüş oyunu gelse, oyuncuların bir şeyleri çözmek için zaman harcadıkları bu parlak keşif dönemi vardır.
İyi bir süre boyunca Street Fighter 6’yı kendi hızlarında oynayabileceği ilk gerçek zamanlıydı ve Twitter, buldukları tüm harika şeylerin kliplerini yayınlayan insanlarla dolup taşıyordu. Oyunun yeni çekirdek mekaniği Drive System en çok konuşulan konuydu.