Sea of Thieves‘in baş yapımcısı Joe “Three Sheets” Neate, oyunun 40 milyon Xbox ve PC oyuncusuna ulaşmasını kutlayarak, oyunculara içten bir teşekkür mesajı iletti. Bu sayı, oyunun elde ettiği büyük bir başarıyı temsil ediyor ve oyunun topluluğunun genişlemesi ile birlikte geldi.
Neate, Sea of Thieves’in resmi web sitesinde yayımlanan bir blog yazısında, oyuncuların desteğinin önemini vurgulayarak, oyunun 40 milyon oyuncuya ulaşmasının önemli bir dönüm noktası olduğunu belirtti. Xbox, Windows 10 ve Steam’deki bu büyük oyuncu kitlesi, oyunun gelişimine ve büyümesine önemli katkılar sağladı.
Oyunun arkasındaki ekip, Neate’in açıklamasına göre, ilk çıkışından bu yana 100’den fazla güncelleme yayınladı ve oyuna sürekli yeni içerikler eklemeye devam ediyor. Sea of Thieves’in 12. sezonunda yer alacak olan güncellemeler arasında bıçak fırlatma gibi yeni özelliklerin yanı sıra çeşitli iyileştirmeler ve eklemeler bulunuyor.
Ayrıca, Sea of Thieves’in PlayStation 5’e gelmesine sadece birkaç gün kala, oyunun PlayStation topluluğunu da kucaklamaya hazırlandığı belirtiliyor. Rare ekibi, oyuncuların PS5 sürümü hakkındaki sık sorulan soruları yanıtladığı bir blog yazısında, oyuncuları heyecanla beklediklerini belirtti. Oyunun sağlığı ve uzun ömürlülüğüne olan bağlılıklarını vurgulayan Rare ekibi, PlayStation platformunda da Sea of Thieves deneyimini en üst düzeye çıkarmak için çalıştıklarını belirtti.
Neate, PlayStation 5 sürümünün yaklaşmasıyla ilgili heyecanını da paylaşarak, yeni oyuncuların deneyime katılmasını dört gözle beklediğini dile getirdi. Oyunun kapalı betasına katılan oyuncuların heyecanının bulaşıcı olduğunu ve önümüzdeki haftalarda yeni yüzlerle tanışmayı sabırsızlıkla beklediğini ifade etti.