Halo Infinite Firefight oyun modu yok. Ancak 343 Industries’e Halo Infinite Forge hakkında bir soru, hayranların kampanya AI aracılığıyla Firefight’ı kendilerinin yapması için bir yerde araçların orada olabileceğini gösteriyor. Bunların hiçbiri için herhangi bir vaat veya resmi tarih yok. Ancak bir kez daha 343’ün topluluğun ne istediğinin farkında olduğunu ve sürekli olarak FPS oyununa neyi ne zaman ekleyeceğini bulmaya çalıştığını gösteriyor.
343 Industries’deki geliştiricilerden bazıları, Seattle’daki Halo Dünya Şampiyonası’nda topluluk aşamasında bir araya geldi. Burada topluluk geri bildirimi, çok oyunculu oyun için gelecek planları ve daha fazlası hakkında konuştular.
Önemli yorumlardan bazıları, Forge tasarım lideri Michael Shore ve etkinlikte bir hayran sorusunu yanıtlayan çok oyunculu kreatif direktör Tom French’den geliyor. Bu daha sonra ekibi sahneye çıkardı.
Halo 5’te olduğu gibi, insanlar botları oraya [Forge] nasıl bırakacaklarını anladılar. Daha sonra, NavMesh (o sırada) nedeniyle botların hareket edemediğini söylüyor.
French’in Halo 5’ten bahsetmesi, oyuncuların (kağıt üzerinde) oyuncuların kendi Firefight-esque modunu nasıl oluşturabileceklerini gösteren bu oyunun Forge modu aracılığıyla bazı temel agresif AI’ları yazmanın bir yolunu nasıl bulduklarını geri çağırıyor. 343, burada benzer bir şeyi eve çekiçliyor gibi görünüyor. Zamanla ilgili tüm araçlar tanıtıldıktan sonra oyuncuların Firefight gibi bir şey yapabileceklerini söylüyor.
Bunun bir vaat değil varsayımsal olduğunu ve 343’ün Firefight modunun kendisine eklemek için mevcut bir planı olmadığını, bunun yerine diğer geliştirme alanlarına odaklandığı belirtiliyor.