Piyasaya çıktıktan beş ay sonra, Arkane Studios‘un vampir nişancı oyunu Redfall, Xbox Series X/S platformunda uzun süredir beklenen bir güncelleme aldı. Yapılan bu büyük güncelleme, oyunculara çeşitli önemli iyileştirmeler ve ek özellikler sunuyor.
Redfall‘un performans modu, Nisan ayında yapılan bir duyuru sonrasında oyunun çıkışından beş ay sonra kullanıcılarla buluştu. Oyunun çıkışında Bethesda, Xbox Series X ve S’te 1440p çözünürlük ve 30 fps geleceğini belirtmişti. Ancak, stüdyo daha sonra bu açıklamayı düzelterek 60 fps “performans modunun” geleceğini söyledi. Beklenen bu güncelleme, oyuncuların uzun bir süredir beklediği bir iyileştirme olarak dikkat çekiyor.
Bu güncelleme, bilgisayar ve Xbox Series X/S için oyun ve performanstan erişilebilirliğe kadar bir dizi konuda önemli iyileştirmeler içeriyor. AMD ekran kartları için bellek çökmeleri ve grafik bozulmaları gibi sorunlara getirilen düzeltmelerin yanı sıra, geniş bir donanım yelpazesinde gelişmiş bilgisayar performansı ve kararlılığı da vaat ediliyor.
Oynanış açısından, Tarikatçılar ve Bellwether düşmanlarını gizlice vurarak düşürme yeteneği ekleniyor. Ayrıca, açık dünya düşman popülasyonu arttırılıyor ve görev karşılaşmaları için dengeleme sağlanıyor. Redfall Commons’ta benzersiz açık dünya düşman karşılaşmaları da bu güncelleme ile oyuna ekleniyor.
Güncelleme, düşmanlarda aydınlatma ve kıyafet ayarlamaları yaparak gece görünürlüğünü artırıyor. Varsayılan Nişan Alma Yardımı ve Ölü Bölge ayarlarına iyileştirmeler getiriliyor. Ayrıca, oyunculara daha hızlı ve hassas nişan alma için farklı kontrol seçenekleri sunuluyor.
Redfall’un bu güncellemesi, oyuncuların beklentilerini karşılamak için geliştirilen önemli bir adım olarak öne çıkıyor. Oyuncular, yapılan bu güncellemenin ardından oyunun daha stabil ve keyifli bir deneyim sunup sunmadığını görmek için bekliyor.